Leylasssss Yeni doğan bebeğim ishal ve yaparken kendini çok zorluyor 5 günlük daha ama yaparken kıpkırmızı olup ağlamaya başlıyor normal mı acaba
Yunusemreveannesi Leylasssss gazi olabilirmi acaba benim bebegim cok gazli bibebek gaz sorunu oldugumda kasiliyor ve kipkirmizi oluyor 2 ay 5 gunluk benimkide
Melissmom1 Leylasssss normal canım benim,benim bebegım de öyleydi..yenidoğan bebeklerin bagırsakları hemen gelişmediği için oluyormuş..bize doktorumuz probiyotik Damla verdi onu kullanıyoruz..iyi de geldi çok şükür.(.bagırsak florasını düzenliyor ) :)