Merhaba hanımlar bebeğim 2,5 aylık doğduğundan beri emmw refleksi çok fazla koltuğa yapıştım resmen buna rağmen bir ay kontrolünde kilo alımı az dedi doktor ve mamaya başladık gümde iki uda üç kere veriyorum babada nefes oluyor mama alsa bile yarım saat sonra emmek istiyor doymadığındam değil tabi. Bu gün kontrole gitti beş kilo dedi doktor olması gerekenin bi tık altı dedi kiloya takılmıyorum sağlıklı olsunda mamayı bırakmak istiyorum ama göğüsümde dayanmıyor bi zaman sonra çaresi kaldım . Bu durumu yaşayan var mı nasıl aştınız