Aise_35 Caylakanne gayet memnunum öyle bir koku yok canım . İster istemez tadına bakıyorum ısısı nasıl diye
neslihan-87 Caylakanne bizde 7 aylığız doğduğundan beri sma kullanıyoruz koku olarak diğer mamalara göre farklı
Mellg Ben de gayet memnunum. Son kullanma tarihine bakın. Ya da başka alıp tekrar deneyin. Belki saklama koşullarından olabilir.