Alpcikanne merhaba, bende uyku eğitimi verdim kendimce. Sallayarak ve emerek uyurdu hep 9 ayına kadar ancak zor oluyordu devamlı uyanırdı. Yatağına koyup severek destekledim ancak çok ağladı, ağladığı için bu yöntemi bıraktım. Kendi yatağımda beraber durmayı denedik ondada mizirdandı ağladı falan biraz ancak 45. Dk sonunda uyudu, buda onu çok yıpratmıştı. Bende bi sonraki gün kucağıma alıp saçlarını severek, poposuna pis pis yaparak, konuşarak, masal anlatarak uyutmadı denedim bebeğimin hoşuna gitti. Şu an kucağıma alıyorum saatini biliyor tabi ki, kucağıma aldığım da bi iki saçlarını seviyorum konuşuyorum tam uyku moduna girdiği zaman yatağına koyup pis pis yapıyorum hemen uyuyor asla ağlamıyor bu sürede gündüz uykusu 20 dk yarim saat olan bebeğim 1, 1.30 saate yakın uyumaya başladı kımıl kımıl yapıp kendini uyandirirdi ancak şu an uyansada kendi uykuya tekrar dalabiliyor. Gece uykularında yatirdigimin 10. Dk emmeye yada sallanmaya uyanırdı ama su an 2 saati buluyor bazen uyanmasi, ilk uyanışa asla emzirmiyorum karni tok çünkü biliyorum, yatağında pispis yapıyorum çok çok direniyorsa eğer kucağıma alıp sakinlestiriyorum tekrar bırakıyorum yatağına bu şekilde devam ediyoruz, sonra ki kalkislarinda emzirip uyutuyorum. Ben çok yıpranmıştım , sinirlerim bozulmuştu artık ağlıyordum öncesinde ama bu bana çare oldu şu an 1 yaşında Allaha şükür birazda olsa rahatladım. Sizde direk kucaginizda değilde yatağında uyutun. Kucakta durup uyku moduna gelince bırakın hemen. Bu şekilde sizde rahata erersiniz inşallah.