8buçuk aylık oğlum var. Antalya da yaşıyoruz. Gece nasıl giydirmeliyim ? Yarım kollu zıbın altına uzun pijama giydiriyorum. Sırtı full terle kalkıyor. Gece değiştiremiyorum haliyle. Kıyamet kopar çünkü. Hasta olacak diye korkuyorum. Üzerine sadece karnını öretecek şekilde ince müslin örtüyorum. Ama yanlış mı yapıyorum. İçerisi 26-27 derece oluyor. Pencere açık. Bazen kolları soğuk oluyor ama sırtı hep ıslak ter. Ben işin içinden çıkamadım. Siz ne giydiriyorsunuz yatarken?