Minenur123 Kızlar ek gıdaya tadimlara başladık ama hep kıyafetleri yemek lekesi oldu e bebegin leke cikaricisini aldım ama işte yaramadı o kadar önlük takıyorum ama yinede leke oluyor ne kullansam geçer hep marka kıyafetleri mahvoldu
Bulutbey Minenur123 ikea kollu aktivite önlüğü kullanıyoruz ama yine de leke oluyor boyun kısmı. Evde pek iyi kıyafet giydirmemekte buldum ben çözümü. Eskiler kirlense de için acımıyor
Medusafer Minenur123 bende merak ediyorum herseyi mahvoldu ve ne yapsam leke geçmiyor dayanamıyorum hep de beyaz renk alıyorum
Gizem_uraz21 Yemek kıyafeti ayırın yemek yerken onları giydirin böylece tüm kıyafetleri batmamis olur
Ruzgarcan Gizem_uraz21 bende denemedim öyle ama giydirip çıkarınca kıyametleri koparıyor zaten yemek yemiyor daha çok huzursuz oluyor kalkıp gidip mama yapıyorum
Minnossareannesi Minenur123 Kollu önlükler var aktivite önlüğü olarak geçiyor ben onlardan aldım e bebekten o kurtardı bizi yoksa her yemekten sonra direk üst baş değiş banyo yaptık kolları hep ağzına sürüyordu. Birkaç tane daha edinmek istiyorum hatta çok iyi oldu
Eminos Minenur123 leke olunca yesil dalan sabunla hemen citileyin suda bekletin leke cikar bide bebekler hizli buyuyor marka kiyafetlere para vermeseydiniz keske LCWaikiki den gecen yil 10 liraya tsortler aldim degisik degisik giydirdim hepsi yeni gibi duruyor simdi de 2. Bebek giyecek onlari insallah
Minenur123 Eminos valla insan görünce dayanamıyor markalı markasız alıyor lcw de güzel bir marka elbette ama böyle ara yerlerden alıp 2 ay giyeceğim hm carters zaradan alıyorum bir sene giyiyor
Ruzgarcan Uzaymekiii ya ben ondanda aldım halı ve elbiseler için ne halımı ne elbiselerimi temizlemedi niye acaba
Smrenes Minenur123 highgenic leke çıkarıcı leke oldu mu hemen çıkarın üstüne bunu sıkın bekletin ertesi gün yıkayın.. Sadece balık yağı lekesi çıkmıyor ona da yapacak bişey yok.. Oğlumun bütün kıyafetleri bu sayede temiz keşke zamanında süt lekesine de uygulasaydım geç keşfettim..
Uzaymekiii Ruzgarcan bilemedim🤷🏻♀️ Halıya hiç kullanmadım ama kıyafetlerimize kullanıyorum deterjan gözüne koyuyorum eğer ciddi bi leke değilse öyle çıkıyo eğer yap veya biber salçası lekesiyse kuruyken üstüne döküp hafif çitileyip biraz bekletiyorum öyle makineye atıyorum yine çıkıyo
Gaaak Minenur123 Ben baby me sprey olan leke çıkarıcısından aşırı memnunum. Şimdiye kadar çıkarmadığı leke olmadı. Yemek yedikten hemen sonra sıkıp çitiliyorum lekeden eser kalmıyor. Uzun bekletirseniz o zaman çıkarmayabiliyor. Hemen müdahale etmediğiniz için leke kalıyor olabilir mi?
Minenur123 Gaaak aaa ben uzun bekletiyorum valla zaman kalmıyor ogkjmdan dolayı o yüzden bekliyor acikcasi
duruyekta beyaz sabun sürüp 5-10 dk bekletin bütün lekeleri cikariyor. Bir arkadaşım da beyaz olanlara ACE köpük sıkıyor çok memnunmus. Ben beyaz sabunu keşfedince ACE yi denemedim.Oncesinden e bebekten leke çıkarıcı sıvı almıştım ama bir işe yaramiyor.
Burcinisp Minenur123 ben domestos leke çıkarıcı kullanıyorum. Sonra bir kere de bebek detarjanı ile yıkıyorum. Ekstra durulama yapıyorum