Hanımlar bebeyi 3aylik olanlar ❤️ öncelikle merhaba benim bebeyim 3 aylık 4 günlük ve bana göre kilosu zayıf gibi emziriyom ama bana göre Tok yemiyor ya da ben kısa süre emziriyom sizler kaç dakika ya da saat emziriyorsunuz kilosu kaç bebeğinizin ezvde kendiniz yaptığınız bisiler veriyor musunuz❤️