Kızım 14. Ayına yeni girdi daha önceleri istediği şeyi yapmayınca kabullenirdi ve hemen unuturdu onu ama bugün sanki yeni sürüm yüklenmiş gibi 😜 istediği ne olmazsa kıyameti koparır gibi ağlıyor sanki bi yerine bişey yapmış gibi. Ben şimdi nasıl davranmalıyım bu huyunu unutur mu ilerletmesini istemiyorum çünkü. Cevaplarsanız çok sevinirim 💐😊