Benim bebeğim de 6 günlük ve biz de sarılıkla uğrasıyoruz. Benimki de uyanmıyordu. Ben soğuk soğuk su sürüyordum yüzüne bir de altını açmayı falan deniyordum. Biliyorum uyandırması cok zor ama mutlaka uyandırmaya çalış canım 10-15 dk emsin diye bir iki saat uğrastığımı biliyorum ben. Bir de %5 dextroz alıp az az ağzına verebilirsin kan şekeri düşmesin diye. Cok geçmiş olsun annesi, moralini yüksek tut büyüdükçe atlatacak 🙏🏻💁🏻♀️