Ertugrulhilal ya simdi size fikra gibi bisey anlatcam. Ben tam kapanmayi annemlerde geçiriyorum, esim calistigi için evde. Annemlerle ev arası da arabayla 15 dk. Gecen gün oglum rahatsızlandı eşim izin alarak yanımıza geldi doktora götürdük falan. Gece de bizimle kaldi bir aksilik olursa diye. Ertesi gün tekrar eve gitmek için izin istedi, izin vermediler 😅 ya o zaman gelmesine neden izin verdiniz 🤣