Aselipekveannesi büyük kızım da 2 yaşına yakın saçlarını toplattım, bi de araa kahkül kesiyorum evde, toka takmadığı için. Pişman değilim, küçükte de benzer şekilde ilerlemeyi düşünüyorum, 6 aylık oldu resmen öbek öbek saç dökülüyor ama gerek görmüyorum ben