Kbrf4 bizde 4 kilo dopduk tombiştik ama şuan tombik değil.. 8buçuk aylık olduk.. ek gıda ile aramız hiç yok.. son 3 gündür gündüzleri meme de doğru düzgün almıyor ama gece 2 saatte bir uyanıp emiyor:(
Doktorumuz ek gıda almadığından artık süt ona yetmiyordur dedi ama bapsam almıyor :((