Rkncvn8 kizim 13 aylik ve 6 ayından beri ek gidayla savaşıyoruz. Hiçbir zaman beğenerek isteyerek yediği biseu olmadj maalesef. Kimi der distendir kimi der başka bi derdi vardır kimi der atak haftasidir. Yok yani yemeyen bebek yemiyor maalesef hala daha ağzına bi pirinç tanesi gelse tükürüyor kesinlikle onu çiğneyip yutma becerisi kazanamadı. İnşallah sizinki düzelir ben benimkinden ümidi kestim Rabbım yardımcımız olsun