Babybloom evet bu zarın asıl işlevinin ne olduğunu ben biliyordum ama malesef günümüzde bunu bilen çok az insan var ve hala bunu bekaret göstergesi olarak görüyorlar. Mesela benim sadece bir damla kan gelmişti öyle aman aman bir acıda olmamıştı bizler bilinçli kültürlü insanlarız ama bunu yaşayan Türkiye’nin başka yerinde başka insanlar olsa hemen kızın alnına o… damgasını vururlar. Kim ne derse desin onlar için gerçek bir tane kanamıyorsa kız değildir. Doktor söylese bile hayır kanamadı kız değil. Falanca kişinin şöyle kanamış falanca kişinin böyle canı yanmış. Üstelik bunu bilmenin kesinlikle eğitimle alakası yok. Ne eğitimli kendini kültürlü bilgili insan olarak gören ama körkütük cahil olan insanlar tanıdım malesef biraz açık görüşlü, yeni düşünce ve fikirlere açık olmakla ilgisi var. Araştırmak ve edindiğin bilgilerin doğruluğuna inanmakla ilgisi var. Bizim toplumumuz ne yazıkki bu kadar araştırmacı bilime güvenen bilim ışığında ilerleyen bir toplum değil. Sırf bu yüzden “kızlık zarını” diktiren insan sayısı çok. Hadi bunu geçtim hala bakiremindiye kontrole götürülen kız sayısıda çok. O yüzden ben bilsem sen bilsen o bilse bir işe yaramıyor toplum olarak bilinçlenmedikçe