Bir konu hakkında fikirlerinizi merak ediyorum. Aslında bilgi paylaşımı da olabilir bu postun amacı. Şöyle ki okuduğum bazı doktor makalelerine dayanarak bir iki bir şey yazacağım. kızlık zarı yani himen’in bebeklikte vajinal temizliğini korumakla görevli bir doku olduğunu biliyor muydunuz? Peki bu dokunun zamanla işlevsiz kaldığını, ve bekareti simgeleyen bir zar olmadığını duydunuz mu? Bu yalnızca kenarda kalmış bir doku kalıntısı, cinsel uyarılma ile birlikte genişliyor ve kanıyor. Eğer birliktelikte kanama olmuyorsa kadının birleşmeye daha hazır olduğu sebebi ile kanamıyor. Hatta ve hatta kızlık zarı dikimi dedikleri şey ile bazı doktorlar para için inanmadıkları şeyi yapıyor ve vajina içine bile isteye zarar veriyorlarmış birliktelikte kanasın diye.
Burada bir çok kadının kızlık zarının öneminden bahsettiğini okudum. Siz ne düşünüyorsunuz?
PS:bu yazı için yabancı kaynaklardan ve Banu Çifçi’den esinlenilmiştir.