Annesibel bizde 7 ay 10 günlüğüz. Bende yaklaşık 10 gündür veriyorum. Daha öncede veriliyor tabi biz tadımlardan fırsat bulamadık. Bazen glutensiz yulaf unu ve suyla (anne sütü yada formül sütle de olur) muhallebi yapıyorum soğuduğunda içine 1 tatlı kaşığı ekliyorum. Keçi sütünden yoğurt mayalıyorum ondan ayran yaptığımda yada meyveli yoğurt yaptığımda da ekliyorum. Günde 1 tatlı kaşığını geçmeden herşeyle verebilirsin sulandırıp direk içirenler dahi var. Kan yapıyor aşırı ve bağışıklığa çok çok iyi geliyor. Tadını garipsediği sevmediği şeyleride tatlandırabilirsin hile için çok işe yarıyor 😊