Annekizz Kızlar bebeğim 3 ay 7 günlük onunla oynamak istediğim zaman ayaklarının üstüne basmak istiyor yani öyle durunca benimle oynuyor bacaklarımın üstüne alıyorum karnıma basıyor zıplıyor öyle oynuyoruz.. Bi sıkıntı olurmu acaba merak ediyorum
Mors_drenge45 Annekizz eğer bebeğine d vitamini veriyorsan hiç bir şey olmaz, benimkide aynı 2 aylıktan beri poposunu göbeğime yaslayıp ayaklarıyla kendini itiyor, hatta oturt beni diye uğraşıyor yatmaktan hiç hoşlanmıyor.
Annekizz Mors_drenge45 Evet d vit kullanıyoruz kuzum ne yüz üstü yatmayı sever nede normal yatmayı 💁🏻♀️ Sürekli elimle vicudunu tutup karnımda zıplıyor
Bursa97 Annekizz benim bebeğimde 3 aylık benimkide hep öyle yarı yatış pozisyonunda hem kafasını kaldırıp oturmak istiyor otutturur poziyona alınca mutlu oluyor ayağa kalkmak istiyor zıplamak istiyor biraz erken evet ama bazı bebekler erkenci oluyor galiba 🤣
Bursa97 Annekizz bizim bebeninde kemikleri batcak oturtmak istiyor sürekli kucaktayken kafasını kaldırıp oturuyor resmen çok değişik 🤣