Doruk65 Kızlar merhaba bebeğim 16 Ocak doğumlu 6 gün sonra 4.ay bitiyor 5.aya gircez iki gündür huzursuz kucağımdan bıraktığım gibi bağırarak ağlıyor bu durumu yaşayan var mı varsa tavsiye ve önerilerinizi alabilir miyim 😩😩😩