Merhaba değerli anneler, bu forumdan cok guzel seyler ogrendim bu yuzden sizlerin yanitlari altin degerinde. Kizim 5 aylik, besin alerjisi var. 2 kez meme reddi yasadik, sonuncusundan donus olmadi malesef, daha fazla onu uzmemek adina sagip biberonla vermeye basladim. Yavas yavas biberonu da birakti, son 10 gundur agzina surmuyor gece de dahil, yine israr edip uzmemek adina kasik biberona gectim ama onu da istemiyor ve her beslenme zamaninda agliyor, terliyor, gozumuzun icine bakip yalvariyor gibi.. yani kisacasi kizimi uzmeyeyim derken suanda her gun 3 saatte bir kendisini aglatmak durumundayim yoksa asla beslenmiyor.. benim yasadigimi yasayan anneleri forumda aratip okudum ancak nolur aynisini yasayip cozume ulasmis annelerden duymaya ihtiyacim var.. sutumu sevmiyor dedim mama denedim, piyasadaki birkac biberonu denedim sonuc alamiyorum.. ac biraktim bir nebze yine olmadi kilo alimi dustu. 6 doktor degistirdim. Pamukcuk yok, tahliller yapildi birsey yok.. Alerjisi sebebiyle diyetteydim yavas yavas actim diyeti kan takip ediyorum ama yedigim birseyi mi sevmiyor olabilir? Reflusu mu var cani mi aciyor? Kasikla dahil kabul etmemesi, zorla verdigimde gaz yutarak sutu icmesi daha cok canini yakiyor yol kat edemiyoruz, evden cikamiyoruz, esimle hep kavga ediyoruz.. cok kotu durumdayiz nolur bir cozum onerisi istiyorum hep kotuye gittik.. ne zaman nasil duzelecek, ek gidayi da reddedecek korkusuyla yasiyorum..