Cananccc aynısını bizede dediler inadına hergün gittim sağlıkocağına en son dayanamayıp yaptırdım aşılar gönderiliyo ama sayılıymış yakalamak önemli hemşireni sıkıştır derim ki 3’lü aşı olucak 2 aylıkken çok zor diyolar ateş ağlama vs die nasıl hepsini birden yapıcakmış 🙄