Kızlar pandemi param pttye yatmıştı bugün almaya gittim bi cadde boylu boyuna kuyruk vardı 2 bebeğim var akşama kadar sıra anca gelirdi diye çıktım eve geri geldim ptt arıyorum parayı başka nasıl alabilirim diye e devlete banka hesabımı yeni tanımladım müşteri temsilcisi diyor ki para yatmadan olsaydı oraya giderdi şimdi gönderilmez. Ben ne yapicam şimdi o parayı başka türlü nasıl alacam 🤬🤬