Matmazell_ ekolojik açıdan bakıldığında evet çok iyi ama eksileri de oldukça fazla bence.
Regl dönemleri yoğun kanamalı geçen kadınlarda kısa sürede doluyor. Sık sık temizlemek ve geri yerleştirmek gerekiyor. Unutulursa taşıyor, taştığı için etrafı kaygan bir hal alıyor ve içeriye doğru kaymaya başlıyor. Ayrıca tutma yeri kısa.
Ben tamponda tercih etmeyen biri olmama rağmen yine de bu kabı denemek istemiştim. Fiyatı da öyle makul bir şey değil aslında, oldukça pahalı bence tek bir ufacık kaba göre. Yine de denedim ama pede geri döndüm. İçeriği temiz olan pedlerden tercih ediyorum. Dışarıya atılması gereken bir kanın içeride birikmesinden daha hijyenik geldi bana. Bi de bayağı zahmetli çıkar, yıka, sil, tak… Siz hangi markadan almıştınız? Acaba benim marka seçimim mi yanlış oldu bilemedim ki. ☺️