Mom042 olanları üzüntüyle izlemekten başka elimizden bişey gelmemesi kahrediyor,, dua ediyoruz evet ama bişeyler yapmak lazım, dur demek lazım,,
anlamıyorum neden bu konu için harekete geçilmiyor,
kardeşlerimize eziyet ediliyor ama biz sadece tv’lerde izleyip ah vah ediyoruz