Merhaba arkadaslar hamile kalmadan önce dienille kullanıyordum doğum kontrol hapı olarak ama onda 21tane hap vardı ve bitince 7 gün ara veriyordum. Şimdi doktorum bu cerazette hapını verdi ama bunda 28 tane hap var. Bu ilacı hiç ara vermeden hergün sürekli mi içiyoruz bi kutu bitince hemen diğerine mi başlamak gerekiyor ara vermeden anlamadım. Bilen varsa yazabilir mi bugün başlayacağım ilaca