Merhaba anneler benim 4 buçuk aylık bi bebeğim var doğduktan 15 gün sonra mama verdim gem göğüslerim yaraydı mastit olmuştu hemde sarilik var diye sonra biberona alıştı 2 ay biberon mama gittik tam 3. aya kadar mamayı azalttık günde 1 defa falan veriyodum 4. aya girdiğimizde birden bire sütüm azaldı oğlum da emmek istemedi ağlıyordu memeye gelince 1 buçuk aydır uykuda falan emzirmeye çalışıyorum uyanıkken emmiyor ama bir-kac gündür emmeye başladı sanki şimdide sütüm çok az sağdığımda hiç gelmiyor eds ile artar mı deneyenler yazabilir mi çok uğraştım tekrar memeyi tutsun diye şimdi sütüm yok diye bırakırsa çok üzülürüm