Selam kizlar, oğlum tam 26. Ayının içinde ve sadece araba gördü mü dütdüt kuş gördü mü gakgak diyor :( anne baba hicbisey yok.tum komutları anlıyor herseyi, butun gun evdeyiz tv hic acilmaz, surekli agzinda biseyler geveliyor anlamsiz kelimeler sarki soyle diyince bile guguligiguli biseyler diyor 😂 ama konusma yok. Konusur mu ne zaman konuşur, 4 ay önce kardesi oldu ona bagladim biraz ama 4 ay gecti kardesine de alıştı her seyi gostererek işaretle anlatiyor. Haziranda krese vermeyi planliyorum. Ne diyorsunuz boyle cocugu gec konuşan konusmasi icin onerilerde bulunmak isteyen anneler bi tavsiyenizi alirim.