Merhaba bayanlar 6 aylık oğlum var şimdiye kadar anne sütü aldı ama artık doymuyor gibi kilosu da az ek gıdaya başladık ama şu an çok fazla yemediği için de yeterli olmuyor sanırım ek olarak mama da vermeyi düşünüyorum böyle bir durum yaşayan oldu mı mama versem emmeyi bırakır mı acaba?