Ardennn sabah 7 uyanip kahvalti hazlrllyorum eşim ise gidiyor oglumu yedirip ev islerin yapıyorum temizlik sonra duş alıp sacımı makiajımı yaparım ve 11 de servis gelir oglumu özel egitime gotururum ,3 de dersler biter eve gelinceye kadar 4 u bulur olursa aynı gun market alıs veriside yaparımolmazssa direk eve geliriz yemek yedirim parka gideriz 6 da gelip ders calıstırırım ve yemeklerimi geceden yaptigimcin gunduze kalmaz.sonra uzerimi degisirim cicilerimi giyerim eşim isten gelince beni guzel gormesi lazım😋😊9 da oglum uyur ve 12 e kadar kendime zaman ayiririm.bu hergunluk gecerli