Esilyaa muhasebeci ile sgk arasinda olan bir durumdan kesinlikle. Bana da benzeri olmustu muhasebeci islenen kodun yanlis oldugunu farketti düzeltildi. Sgk ya işlenirken bir kod giriyorlar işte işsizlik mi analık mı kçö mü ne ise onlarla ilgili bir hataydı benimki. Siz nuhasebeci ile birdaha görüşün buna benzer birşey olabilir , çözülebilen birşey ama ilgilenmesi lazım ertelemesin. Yoksa siz 170 ten itiraz oluşturun ama muhasebeci görüşürse bağlı olduğu sgk yı çok hızlı çözer.