glsm42 akçay tarafında yazlıgımız vardı her sene oraya gıderdık cocuklugumuz yazın orada gecerdı denizi soguktur büyükler gırınce alısıyo ama bebegınız ıcın bılemedım ama cok guzeldır, birde cundayada gidebılırsınız yani oraya gezmek ıcınde gıdebılırsınız balık yersınız ☺️ Ayy eskı gunlerımız geldi aklıma ya 🥺☺️