Annekus biz sen 1,5 yaşındayız. Tuvalet ile ilgili Kitaplar aldım, ben tuvalete giderken ona da söyledim 🤷♀️🤦♀️ Tuvaleti gösterdim anlattım anladığı kadarıyla. Ancak ne zaman çiş kaka yapalım hadi gidelim tuvalete desem bittii bittiiiii diyor . (Sanırım hayır diyemediği için, bu onun hayır deme şekli. İstemediği şeylere bitti diyor ) ancak hazır olmadığını anladım ve bir kaç ay daha ertelemeye karar verdim . Çünkü bu tuvalet eğitimi konusunda psikolojik olarak etkilenmesini hiç istemem