Talha-2021 3 gün emzirdim zor zoruna sütüm çıktıkça bir sorun olmadı tekrar dedim başlim evet iciyo hemde çok severek tadını amaki dokununca karnına patlıcak gibi kof bı şişlik yapiyo diye kendi kardesimde demişti ekstra şeker yok deselerde tadına bende bakıyorum sekerli
Kullandığım mamalar
Aptamil comformil tadı ekşi
Normal aptamilde tatlı
Bebelac Gold ayni
Şuanda hipp combiotic kullaniyoz kakamizi gayet rahat yapıyoruz tadıda hafif bildiğim süt gibi inanın ben bile sevdim tadını ,,😂🤭