Ozgecee3 Sezeryan oldum 2 ay oldu hala adet olmadim kizlar sizce normal midir sizde ne kadar sonra oldu?
yokbecanim Ozgecee3 1 yıla kadar normal diye biliyorum.ben 9 ay sonra olmuştum ilk adetimi.tekrar 1-2 ay kesilmişti.sonra düzene girdi
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ozgecee3 3. Ay olmaya başladım gayet düzenli 21 günde bir şaşmadan oldum. Şimdi tekrar hamileyim. 😂
Ozgecee3 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ay ben bitanesine bakamiyorum helal.olsun vallahi 🤣 2 aylik daha