Merhabalar umarım içimi ferahlatacak birşwylet yazarsınız yoksa kafayı yiycem malesef bebeğimin 6. Ayında ayağında sağ baldır kısmında beze farkkettik bu 12. Ayda bitanesi morardı bu arada doktorlara gittim önemsemediler neyse kan tahlili felan morarınca yapıldı temiz çıktı 6 ay sonra yine alt taraftaki beze morardı doktorumuz araştırma hastanesine gitmem gerektiğini söyledi neyse gittik ultrason 31 mayısa aldık diğerleri normal kan da değerleri çok iyi ama ayrıntılı olarak yine bakılacak dedi ultrosonu almaya gelince bakarız dedi çok önemli değişmiş gibi davranıyolar kafayı yiycem okuyorum bakıyorum hep kötü şeyler yazıyolar başına böyle bir durum gelen varmı yani bezeydi ama zamanla geçti gibiii gibiiii teşekkür ederim 🙏😢