Bebeğim 11günlük,başlarda her iki göğsünü 15dk emzirmeye çalışıyordum üzerine de 30cc mama takviyesi yapıyordum ki sarılık olmasın. Son kontrolümüz de her şey çok iyi geldi sarılığı da yoktu ama artık tek göğsü kurulu saat gibi 10dk emiyor ve uzun süre uyuyor. Ben uyandırmadan acıkıp uyanırsa belki 15-20dk emiyor o kadar. Emmemek için her şeyi yapıyor süt sağıp veriyorum onu da almıyor mama da almıyor. Başına gelen bu konu da tecrübeli olan var mı ? Çok stres yaptım,sarılık olacak diye çok korkuyorum 🥺