Reyna çarşaflarımı kurutma makinesine atmıyorum kendi halinde kuruyor mis gibi yumuşatıcı kokuyor tekrar yıkanana kadar ama diğer herşeyi kurutmaya atıyorum makineden çıkarırken asla yumuşatıcı kokmuyor ya sizde de böyle mi? bunun bi çözümü var mıdır?
homosapiens Reyna ben kullanmiyorum yumusatici zaten kurutma yumusacik cikariyor, kokuya gelirsek evet deterjan kokusu felan pek kalmiyor kurutmaya atinca
Cheddar Reyna kurutma yüksek ısıda olduğu için bütün kimyasallardan arınmış oluyor o yüzden koku kalmaz
Reyna homosapiens amacım yumusatmak değil güzel kokuyu çok seviyorum ondan kullanıyorum ama hiç 0 yani bir gram koku kalmıyor en son asıcam bende vallahi
aay1 @Reyna yumuşatıcıdan farkediyor bende mesela bingo sümbül ve Manolya var çok severim kokusunu ama kurutma makinesinde eşya kurutunca hiç kokusu kalmıyor ama eşim geçen yumoş orkide olanını almış kurutma makinesinden eşyaları çıkarttım mis gibi kokuyorlardı
Reyna aay1 bende yumoş kullanıyorum ama kendi halinde kuruyunca gayet kalıcı buram buram kokuyor yumuşatıcıyla alakalı değildir
BabyGroot Reyna ever koku pek kalmıyor ama yumuşacık oluyor hepsi ben herşeyi atıyorum valla çamaşır asmk işkence gibi gelirdi zaten evimde en sevdiğim eşyalardan birisi 🥰
Mertelisa Reyna evet var. Arçelik kullanıyorum ben makinanın yanında hediye verdiler kokuyu. https://ty.gl/qywrzrcul m Örnek olarak link bulup attım. Kurutma makinasının en altında filtre kısmındaki kapağa takılıyor benimki sizde makinanınızın marka modeline göre araştırabilirsiniz. Ben yumuşatıcı kullanmıyorum hiç
aay1 @Reyna bingo kullanıp kurutmadığım zaman Çok kokuyor kurutunca gidiyor kokusu bence içlerindeki esansla alakalı olabilir