Aysegulk 7 aylık bebegim var çalışmıyorum ama ilgilenemedigim zamanlar oluyor kayın babama davrandığı gibi bana hiç davranmıyor büyüdüğünde beni istemez diye çok korkuyorum beni sevmicek diye korkuyorum benden uzaklaşır mi?
Omerinannesi342 Aysegulk saçmalama canım ya bebek o sende annesi dövüp sövmedikten sonra niye sevmesin seni dedeler sevimli geliyor bebeklere ondandır
Cheddar Aysegulk aile büyükleri her zaman daha cazip gelir değişik gelir. Daha küçücük bebek o öyle düşünmeyin
mariecurie20 Aysegulk kızım annemin yanında beni görünce kafasını çeviriyor 😁 ne güzel güvenli bağlanmışsınız canım tabii ki en çok seni seviyordur ama biz hep birlikte olduğumuz için başka biri daha sevimli geliyor onlara
Aysegulk Omerinannesi342 Komşular sürekli bizde bn annemin yanına pek gidemyrm torunuyla fazla vakit geçiremediginden annemde olunca aglyr komşular herkese annesini sadece acıkınca istiyor anannesinin suratına bakmıyor dediklerinde insan ister istemez herşeyi düşünyr
Omerinannesi342 Aysegulk ooo canım sen milleti dinlersen hayatın zindan olur hep bak o ne dedi bu ne dedi diye düşünürsün sürekli yapma kendine bunu bırak desinler uzak dur onlardan bebeğinle vakit geçir sürekli güzel güzel konuş bak göreceksin çok güzel bir bağınız olacak♥️
Aysegulk Omerinannesi342 Keşke vakit gecirebilsem herkes otur derse oturablyrm kalk derse kalkyrm çocuğum için daynmaya calisyrm
Omerinannesi342 Aysegulk saçmala canım böyle bir şeye çocuğun için katlanmamalısın açıklayabilir misin