Rahsann 2 ay 2 günlük oğlum doğduğunda da saçsızdı yani tüy şeklindeydi. Bir ara döküldü biraz sonra tekrar azar azar çıktı ama hala kel sayılırız ne zaman yeni saçı çıkar acaba oğlumun
tostosum Rahsann benim kızımın da saçı yok çok azdı. 1 aydır organik Hindistan cevizi yağı sürüyorum biraz fark etti uzamaya başladı. Deneyebilirsin istersen sende. Bu arada kızım 15 aylık
22122020 Biz çok saçlı doğduk 2 aylıkken dökmeye başladık 1 ay 40 gün falan sürdü şuan dökülmüo uzamaya başladı hatta o yüzden cebap veremycm 🤷🏽♀️ bu arada bizimki kız belki ondandır
tostosum Rahsann burda bir anne paylaşmıştı daha önce 2 aydan itibaren sürmüştü. Doğal olacağı için problem olacağını sanmıyorum yine de siz bilirsiniz tabi