aylizinannesiii Kızım 8 aylık üç aydir kabız doktor en sonunda enterogerminaya başlayalım dedi kullanan var mı aranızda iyi etki ediyor mu 😍😍
Leylak2030 aylizinannesiii 4. Aydan itibaren kabızlık sorunu çekiyoruz şuan 32 aylık oğlum çok zor bi süreç bizde devamlı olrak duphalac kullanıyoruz bazen lavma Ben doktora sordum sizin kullandığınızı çok işe yaramaz dedi bize
Mommy_ aylizinannesiii Oğlum ishal oldu geçenlerde iki saatte bir yapiyordu neredeyse. Enterogermina ile 2 günde toparladı. Bağırsak düzenleme konusunda gayet iyi bence 👍
Pamukevlatttt aylizinannesiii çok faydasını gördüm bebeğimde ne kabızlık ne ishal yaptı alerjisini bile geçirdi tavsiye ederim duphalac büyük adamı bile 2 büklüm yapıp sancılı yaptırıyor bence vermeyin ya tribudat yada probiyotik kefir türü şeylerle geçirmeye çalışsın alerjisi yoksa tabi (kefir için)
Pamukevlatttt aylizinannesiii kabızlık içinde erik kurusu kayısı incir püre yapıp yedirebilirsiniz ben gün icinde mutlaka her gün olmasada yediriyorum
aylizinannesiii Leylak2030 Cevabınız için cok teşekkür ederim 🥰🙏 duphalac içince boğuluyor gibi oluyor yoğurda koy dedi doktor hiçbirşey fayda etmiyor artık😐 32 aylık şuan da da mı kabız acaba
Leylak2030 aylizinannesiii bizimki de içmek istemiyor ben sütüne katıyorum. Malesef halen kabızlık yaşıyoruz ilaç kullanmazsam yapamıyor çok katı ve büyük malesef
aylizinannesiii Esilyaa Hicbir ise yaramıyor ek olarak kusturuyor yediği iki lokma zaten onuda çıkarıyor şurupla 😐
hypatia aylizinannesiii kabızlık konusunda çok büyük beklentiniz olmasın ama sindirimin düzenlenmesine yardımı dokunur
Zeynepp24 aylizinannesiii 8 aylık kızım sadece anne sütü alıyor hiçbir şey yemiyor 2 aydır kabız benim de enterogerminaya başlamak üzereyim umutluyum sizin probleminizi çözmüş müydü 😔😔
aylizinannesiii Zeynepp24 enterogermina bir iki kez işe yaradı onun haricinde pek çözüm olmadı bize en iyi gelen kuru kayısı haşlaması blenderdan çekip sabahları verdim kahvaltıda