Hivrozam Yeni doğum yaptım bebegim 12 günlük topuk kanı için aradılar gidemedim 20 aylik kizimla gitmek cok zor hem ağrılarımda vardı gidemedim bebegimin kimligi haftaya çıkacakmış sağlık ocağına gitmelimiyim bebegin aşıları ne zman yapılmaya başlicak
Sinemisssss Hivrozam benim de ilk doğum sonrası hastanede topuk kanı alındı sonuçlar iyi çıkınca doktor 2.kez sağlık ocağında vermenize gerek yok dedi sizin de hastanede alındıysa sorun olmaz ama 1. Ay aşısı ve sonrası olan aşıladı ihmal etmeyin derim
Ebrudgnclskn Topuk kanı için gitmeniz gerekiyor 30 günlük yani 1 aylik olunca ilk aşısı var isterseniz sağlık ocağını arayıp sorun ikisini bir yaptirabilirmisiniz diye
Ali_Han20 Hivrozam bir doğduğun da bir de gerçek sonuç alınsın diye 5 gün sonra hatta bana iyi beslemezsen bana 6 gün gel dediler.