Meltem06 Merhaba anneler🥰 2 yaşındaki çocuğunuza kullandığınız içinde c,d ve çinko olan bir takviye edici gıda var mı? Varsa hangisini önerirsiniz. Malum biraz bağışıklığı güçlensin istiyorum
Burcutuna Meltem06 ben d vitaminli easy fish oil kullanıyordum bitti şimdi multi easy fish oil kullanacağım böylece ayrı ayrı vitaminler almayacağım hem balik yagi hemde vitamin aynı anda almis olacak icerikde iyi.benim oğlan sivi balik yagi asla içmez ama bu jel şeklinde olanı yedi bayılarak
Meltem06 E2019 sadece vitamin temiz içerikli duruyor aslında, şurup değil mi? Bir de propolisli olanlar var kararsız kaldım ben de
Meltem06 Burcutuna çok balık tadı gelmiyor demek ki sevmiş ben de d vitamini takviyesi veriyordum hep ocean ın o bitince böyle bir şey daha mantıklı. Ama o kadar çok şey var ki propolisi ayrı balık yağı ayrı çinko d c vitamini derken baya bir şey çıkıyor 😀
Burcutuna Meltem06 dr tavsiyesi olan çoğu vitamindede 4 yas siniri vardır cunku sağlık bakanlığı izin vermiyor.evet icinde katki maddesi ilave şeker domuz yagi hicbise yok.tadini dogal cilek limon ve portakallar almis bende tadına baktım balik tadi baskın değil o yüzden kolaylıkla tüketiyor normalde çok sey yemez bunu kabul etti benim ki.icinde c d b balik yagi hersey var ama propolis yok sanırım
Meltem06 Burcutuna ben de çok bakarım ona instagramdan😀 ben de bir deneyim o zaman sever inşallah tadını da yer. Çok teşekkürler🥰
parlakli1990 26 aylık kızım bağışıkşık güçlensin ve beyin gelişimine katkıda bulunması için Möller s in balık yağına başladık yeni 1 tatlı kaşığı yeterli oluyor doktor tavsiyesi ile. Normalde haftada 3 omega 3 yani balık yemeleri gerekiyor eğer yemiyor ise bunu kullanmalısın dedi doktor
Meltem06 parlakli1990 ben de kışa doğru balık yağına başlayım diye düşündüm, bence de möllers en iyisi balık yağında