Kızlaaar, 9 aylık oğlum var. 6 aylıkken “enne,ba ba ba, mamma, dede “
gibi şeyler bilinçli bilinçsiz söylüyodu. Şuan 9 aylık arada bir “dede” diyo sadece. Diğer söylediği kelimeleri söylemiyo. Çok fazla konuşuyorum kitap okuyorum ben söylüyorum. Ama tekrar etmiyo. Mesela öpücük,öksürme falan taklit ediyo ama kelimeleri taklit etmiyo.
Sizde durumlar nasıl? Acaba ne zaman kelimeler çoğalmaya başlar 🤷🏼♀️