Akademikanne Otel mi özel villa mi tercih edeceksiniz, nerelere gitmeyi planladiniz? Hangi platformdan buldunuz, airbnb, ets vs?
Hosgeldiannelik Akademikanne birkaç yıldır Antalya çıralı daki bungolowları tercih ediyoruz, rahat oluyor.
SenaAnne Akademikanne Kaş’ta villa rezerve ettik. En son 2 yıl önce eşimin tarafıyla gitmiştik . Şimdi sadece eşimle gidicem . Memnun kalmıştık🥰
Akademikanne Hosgeldiannelik geçen yıl da gittiniz mi, hijyen durumları nasıl? Ciralidaki pansiyonlar küçük malum ve birbirine fazla yakın geliyor bana pandemi için🤔 Bir de çocuksuz gitmiştim hep çocukla nasıl memnun kalmış miydiniz?
Hosgeldiannelik Akademikanne kahvaltı alanı ortaktı ama kızım erken uyandığı için biz erken kahvaltı yapanlardandık. O yüzden kalabalığa pek denk gelmedik. Odalar ozonla temizleniyordu. Kızım 6 aylıktı rahat geçti bizim için. Bu sene yürüyor, deniz konusu nasıl olur bilemiyorum 🤷🏼♀️
Akademikanne Hosgeldiannelik SenaAnne SenaAnne SenaAnne ayy kaş candır ❤️ ben 4 sene Antalya’da çalıştım, o yüzden başka yerler arayisindayim ama kaşa bayılırım gerçekten. Umarım çok keyifli bir tatil olur sizin için.
Karas Akademikanne otel düşünüyorum villa istemiyorum yemeğimi temizliğimi falan kendim yapmak istemem tatilde. Daha ayarlamadık ama bu yıl fethiye ya da alaçatı falan olabilir gibi
Akademikanne Karas ben de bu ikilemde çok kaldım, tatilde mutfakla uğraşmak istemiyorum diyordum ama covid olduk villadan yana karar verdik sonra 😬
2kezanneoldu Akademikanne 5 yıldızlı otel planımız var annem babam eşim ve çocuklarımla tabi bi aksilik olmazsa nasip babam çok pahalı diyo ama 7.8 milyar 4 kişi gidersek 😂😂
Akademikanne 2kezanneoldu Malesef fiyatlar genelde o aralıkta, iyi bir bütçe ayırmak gerekiyor 🙈 Ama tatilsiz de olmuyor ya tüm sene çalışıp en azından 1 hafta dinlenmek istiyor insan ☺️ Nereleri düşünüyorsunuz, Antalya mi sizin de ?
mnnakanne Akademikanne geçen yıl 1 aylık ogluşumla antalyaydı galiba haydarpaşa otele gittik harika biyerdi cok memnun kaldık bu yıl gene orayı düüşünüyoruz inşallah
Mom0971 Akademikanne bizde cok gitmek istedik bu 6. Ayda boyle tatil yerlrine ama biz denk dusuremedik :(
[silindi] Akademikanne Çeşme’de yazlığımız var lakin çok kalabalık oluyor maalesef 🤷♀️ Plan yaptık tabiki rota bayağı geniş 😎(tabiki covid e karşı seçici lüx oteller ve villalar tercih ediyoruz) biz kendi aracımızla geziyoruz bazense karavan
SenaAnne Anne_6 İlk kaldığımız villayı kayınpederim ayarlamıştı bilemiyorum o sebeple. Şuan burayı ayarladık . Dayım eşiyle kalmış çok memnundular. https://kiraliktatilevleri.com/kiralik/villa-titanik/
Deletedmom78654 SenaAnne ne kadar ödediniz canım bu villaya, bir De denize mesafesi ne kadar . Yemek içme işini nasıl yapacaksınız
SenaAnne Deletedmom78654 linkini attım canım detaylı yazıyor her şeyi😊 Bizde yeni gidicez ama dayımlar kendileri yaptı yediler. Mutfak malzemesi almışlar.
Husra07 Bende kaş kalkanda oturuyorum evet vıllalar goze hos geliyor ama yeme içme sıkıntı oluyor herseyını kendınız yapıyorsunuz kucuk bebegınız varsa bı anlamı olmuyor ugrasmakla ve gercekten yuklu mıktarlar ödeniyor cok guzel yerler ama sadece marketler var pek restaurantlar yok 😇 ben olsam bebeğimde yanımdaysa otel tercıh ederdım temızlık yemek sorunum olmazdı ve denıze yakın olurdum burda denıze illakı arabayla ınıyorsun yürüyerek zor bıraZ HERKESE İYİ TATİLLER 🥰😍😙
Akademikanne Husra07 Husra07 Kalkan’da oturmak ❤️ Biz çocuk yokken arkadaşlarımızla gitmiştik kalkan’da bir villaya. İş bölümü yapınca yeme içme zor olmadı aslında. Gayet rahat etmiştik ama villa tatilinde çocuklu olmak nasıl olacak göreceğim bu sene 😄