Deletedmom44 Bu marka balık yağı hakkında fikri olan möllersmi ocean mı essfihoilmi ocean hakkında özellikle ?
Tortilla Deletedmom44möllers en guzeli.bende onu kullanıcaö bebegım 1 yasından sonra. Kendımde onu kullanıyorm.
Ogullarinaasikanne Deletedmom44 oğluma kullanıyorum içeriği temiz 5 yaşında. 1 yasindaki oğluma da versem mi diye düşünüyorum bu ara acaba kac yasinda baslaniyor ki balık yağına ?
ikizbabymom Deletedmom44 doktor ocean önerdi ama sonbaharda başla dedi yazın takviyeyi çok önermiyolar
Deletedmom44 Tortilla evet bende möllersi iyi duydum araştırmalarımda ama eczanemizde yoktu ocean marka vardı eczacı baya övdü acaba satmak içinmi die tereddüt ettim almadım kullananların yorumlarını bekliyorum
Deletedmom44 Woody canım kullandığınız portakal aromalımı bide biz yeni başlıcaz 1 yaşına yeni girdi birde nette 4 yaşındakilere uygun diyor ama ocean sizin çocuğunuz ne kdarlık
Mayisannesi34 Woody bize de 7 aylıkken başlattı şuan 1 Yaşında çok düzenli veremesem de verdim. Ocean marka 😊
Deletedmom44 Portakal canım zahmet olmassa resim paylaşırmısın benim eczacı bunu gösterdi yanında vitamini de varmış iki ayrı şişe hatta matarada hediye ediyor kral şakirli 120 TL dedi ben sadece balık yediremedim die balık yağını istiyordum Ayriyetten vitamin takviyesi yapmam fazla olur mu bide bana dedi akşam vitamin verirsin sabah balık yağını sizdemi bu şekilde kullanıyosunuz Portakal Nazardogan Mayisannesi34 ikizbabymom ikizbabymom Ozdemm https://resimyukle.io/r/ypObBdSLKF
Nazardogan Kızım suan 10 aylık doktor tavsiyesiylemı balık yagı veriyonuz bende 10 aylıkken kullanabılırmıyım
Portakal Deletedmom44 mollers en iyisi diye biliyordum ama dün birinin paylaşımını gördüm sanırım içinde vitamin yok diye oceani kullanacağını söylemişti. He tabi bu bir doktor değil görüşleri ne kadar öneme alınır bilmem. Ocean ve mollersin içeriği temiz ben mollers kullanıyordum biraz bütçemi zorlayınca oceana geçtim