Mdhaaa AsilZeynepp canım ben yavaş yavaş kestim. Bianda olmuyor. Uyumamayı göze aldım. Sevdiği oyuncaklarla oynattım sonra yoruldu uyudu. Böyle böyle azalttım
acemiii AsilZeynepp Uyku danışmanı bi kadından dinlemiştim siz değil babası mesela 1 hafta falan alışana kadar gece o bakacak kalkıp o kucağına alacakmış veya siz ağlasa da unutturacakmışsınız sallayarak geçiştirerek.Çok zor ya
patilianne AsilZeynepp her kalktığında beslemeyin sadece su verin ilk bir kaç gün zorlanır ama zamanla alışır açlıktan değil alışkanlıktan kalkıyor o yüzden geceleri acıkmasın diye faZla yedirmeye çalışmayın daha çok rahatsız eder ileride mide sorunlarına sebep olur
Lidya-t Karnının tok olduğundan eminseniz Su verin kalkınca bir süre sonra emmek istemiyorlar. Bebeğim 11 aylık kalkmayı bıraktı gece
nur_eayni_h AsilZeynepp benim kızım da 9-10 kere kalkarken 2-3 gecede su vererek kalkmamaya başladı☺️
Balkizlarim AsilZeynepp hep ayni saatemi kalkip emer eger oyle ise aliskanlik yapmis saatini one al kendin emzir yatir bian sasircagi icin alışkanlığı kesilebilir 💖
AsilZeynepp nur_eayni_h ay hadi inşallah bende bu gece başladım bakalım ilk uyanma oldu biberonla icmeyide sevmiyor biraz su verdim içmedi enzim verdim kucağında pispisliyorim suan
nur_eayni_h AsilZeynepp İnşaAllah en kısa zamanda alışır☺️ Ben de dün hiç vermedim sütü. Uyumaya geçerken biraz mızmızlandı babasında ama yapacak bişey yok😔
AsilZeynepp nur_eayni_h dün gece iyi geçti beklediğimden, 2 3 kere uyandı biberin pek sevmiyor su içmedi fazla emzikverdim kucağında pispisladim uyudu Bakalım kaç gün surecek😃
AsilZeynepp acemiii eşim geceleri evde değil maalesef , ben halledicem dün gece başladım iyi geçti bundan sonraki gecelerde iyi geçer umarım 😊