Semaab benim bebegim de genel olarak uysal uykusu gelmeden acikmadan ağlamayan 1 bebekti, 12.5 aylık artık sürekli feryat figan😪 büyüdükçe daha zor bence. Şu aralar diş çıkaracak sanırım ama yürümeye başlayınca çok daha hareketli ve büyüdüğünü farkına vardığı için sürekli birşeyler yapma peşinde. Belki sizin de şuan diş olabilir