Kızlar saçımda şu an koyu kestane kizili var ama baya aktı siyaha döndü şimdi evde boyuyacagim saçımı tavsiyeniz var mı ben sarı yada gri istiyorum ama nasıl olur bilmiyorum kızıl çok istiyorum ama tutmuyor saçım dip rengim siyah olduğu için açılmak zor oluyor