Drindniz Merhaba kızlar emzirmeyi bıraktırmak istiyorum bebeğime artık kademeli bıraktırmayı denedim olmadı sanırım direk kesmem lazım olacak nasıl bir yol izlemeyelim lütfen yardımcı olur musunuz
Emirinannesi_41 Drindniz aynı dert bende de var benimki de bırakmadı 1.5ay içinoe direkt kescem mecbur çünkü ilaç kullanmam lazm