6 aylık aşıya gittiğimizde 4 aylık kilosuyla aynıydı kızım.4. Ayına kadar gayet normaldi.mamayla besleniyor son zamanlarda mamayı çok istekli emmiyor.ek gıdaya başladık ama kaşığa ağzını kilitliyor. 4 aylıkken tadımlara başladığımızda çok severek yiyordu. Şimdi kaşık gördüğünde ağzını kilitliyor. Bu durumu yaşayan oldu mu hiç..