Betim Nelf28 gebelikten önce öğrendim aylarca tedavi gördüm , gebelikte de her ay kontrole gittim. Geçenlerde kontrole gittim en son 7 ay önce gitmiştim , değerim 8 olmuş yine 🤦🏻♀️100 mg içiyorum 2 ay sonra kontrolüm var
Nelf28 Betim benim 51 i gördü ve 3 ayda 15 kilo aldım sadece 15 gün ilacını almadığım için. Hamilelikte almadığım kiloyu aldım.
Anne25 Yelda35 3 ay oldu doğum yapalı hamileyken de kullandım doğumdan sonra kestim şimdi başladım emziriyorum bir sıkıntı olmaz dimi
Taze1mom Anne25 doğumdan sonra geçti bende bilemiyorum 1 yıl kullandım ilacı doktorlar geçmiyor ömürlük bir hastalık diyor ama bilemedim bendee
turucukafalikiz Anne25 ayyy benimde hamilelikte çıktı. Doğum yapalı nerdeyse 5 ay olucak daha tahlil de yapmadım ilaçta kullanmıyorum. Oysa doktorum doğumdan 2 ay sonra gel demişti 🙄😒
Anne25 turucukafalikiz ay bence kullan ya bende 3 ay oldu doğum yapalı korktum çünkü tiroit hastasıyız Biz daha hamile kalmadan önce vardı bende
turucukafalikiz Anne25 benim hamilelikte çıktı belki de vardı öncesinde ama ben bilmiyorum. Ne gibi zararı olur ki acaba?